Loading...
gengsensasi

Remaja 19 tahun mengaku ada empat isteri, betul ke?


KUALA LUMPUR - Seorang remaja lelaki berusia 19 tahun mendakwa dirinya memiliki empat orang isteri, viral di media sosial hari ini. 

Video pengiklanan berdurasi 1 minit 23 saat yang dimuat naik laman Roti Kaya itu mencetuskan pelbagai reaksi netizen akan dakwaan remaja lelaki bernama Ikhwan. 

"Keempat-empat ini isteri saya. Semenjak saya join dengan produk Armina ini, saya boleh buat duit untuk menampung keempat-empat isteri saya dengan menjual produk ini. 

"Produk booster inilah yang boleh meningkatkan/merapatkan zahir dan batin antara keempat-empat isteri saya," kata Ikhwan. 


Biar betul umur 19 tahun dah ada 4 isteri 😱 #hqamirnapillskilanggurun
Posted by ROTIKAYA on Wednesday, 11 January 2017

Rata-rata netizen mendakwa video tersebut adalah taktik murahan pihak berkenaan untuk mempromosikan produknya. 

"Yang dikata isteri nombor dua itu macam budak baru nak ambil PT3 saja. Jil*ke punya marketing strategy. Sanggup mempergunakan budak-budak wicet," kata Ebal Abqarie. 

"Kau umur baru 19 tahun tak payah makan ubat booster bagailah. Anak-anak ikan lagi, adoi. Siap ada empat isteri. Marketing bodoh tahap gaban apa ni?" kata Hakim Azmi. 

99% netizen mengecam tindakan remaja terbabit cuba mempromosikan produknya dengan cara yang salah. Apa pula kata anda? - The Reporter

About Cite Malaya

Powered by Blogger.