Loading...
sk

Lelaki Ini Dedahkan Bahaya Duduk Atas Tudung Isteri Yang Dah Siap Gosok. Hanya Yg Dah Kawin Akan FAHAM !!!

Lelaki Ini Dedahkan Bahaya Duduk Atas Tudung Isteri Yang Dah Siap Gosok. Hanya Yg Dah Kawin Akan FAHAM !!!| Salam semua.nak pesan je kat suami2 ni korang jangan main2 dgn tudung yg bini dah siap gosok ye.Aku memang cari nahas lah semalam. Bini tgh iron tudung kat bilik sebelah, aku pulak tak perasan dia bentang tudung atas katil. Sekali ak masok bilik terus aku lompat atas katil.

Sekadar Gambar Hiasan

Kau, sekali dia menjerit satu rumah boleh dengar di setiap sudut, pelusuk rumah tu. Niat aku nak teman dia iron tudung sambil-sambil nak borak kan. Niat aku dah baik dah tapi tulah hanya sebab terduduk atas tudung tu. Anak aku yg umur 3 tahun pun kalau tengok mommy dia gosok baju ke tudung ke,awal-awal dah belok jalan lain. Tak mahu dia masok rapat.

Last2 aku kena sambung iron tudung /shawl dia yg bapak banyak, dahlah color Nampak mcm sama je. Selagi aku tak gosok semula tudung2 yg dah berkedut tu,memang tajam je pandangan mata bini. Aku rasa anak aku macam gelakkan aku je sebab masa dia minum susu dia tengok2 aku sambil sengih2. Hahahah. Selalu aku beringat je tapi malam tadi memang nasib lah. Lepas gosok semua tudung tu, baru Nampak bini sengih tu pom sengih biasa2 je.

Sumber: KRT

The post Lelaki Ini Dedahkan Bahaya Duduk Atas Tudung Isteri Yang Dah Siap Gosok. Hanya Yg Dah Kawin Akan FAHAM !!! appeared first on SIAKAP KELL.

About Cite Malaya

Powered by Blogger.