Loading...
Cite Malaya

Tangan Sy Terketar2 Cerita Ni. Ibu Telah Dir0g0l Bergilir2 & Kini TELAH… Saya BUNTU !!!

Tangan Sy Terketar2 Cerita Ni. Ibu Telah Dir0g0l Bergilir2 & Kini TELAH… Saya BUNTU !!! | Salam… terlebih dahulu saya mohon maaf. Andai kata kata saya buat kalian terasa hati.dan saya mohon jangan la kecam si ibuku yang telah melahirkan saya…


Dugaan yang tak pernah terfikir dan terbayang di fikiran kami adik beradik. Sesungguhnye ini dugaan yang paling terbesar yang saya alami..macam ni. Ibu saya berusia 49tahun janda dan cantik di mata saya.Allah ketar- ketar jemari saya nak taip ni. Tolong yeee tolong jangan kecam ibu saya.. kini ibu pregnant dia kena rogol.(bergilir gilir di kawasan rumah waktu subuh. Datang dari arah belakang).
Ibu saya separuh gila sekarang.tapi masih boleh kawal..Allah yang tahu. Ibu mintak kami bersumpah tidak bagi tahu kepada sesiapa.. Ibu saya jenis keras kepala. Report polis tak buat sebab dia malu,puas kami pujuk. Buku merah pun tak buat.macam- macam bagi kata semangat dekat ibu..ibu just menagis dan selalu cakap soal mati. Kini usia kandungan ibuku sudah masuk 5bulan.
Tolong bagi ayat supaya ibu saya dengar pendapat saya.saya buntu

About Cite Malaya

Powered by Blogger.